skolavslutning



Hej

Imorse var jag uppe redan vid 9 minsann, skulle med på Samuels skolavslutning nämligen. När vi kom dit visade det sig att mina kära vän Mattias var prästen som skulle hålla i det, alltid lika kul att träffa honom. Men typiskt nog missade jag hans roliga skämt som han drog för då var jag och Neo utanför kyrkan för han var lite ledsen. Men jag har skrattat åt Mattias skämt förut så jag klarar mig, haha.

avslutningen var fin fast jag och Neo missade en hel del så hörde vi iallafall lite musik ut. sen fick jag träffa lite gamla lärare också, en lärare träffar jag alltid på överallt, är det inte på nattbussen hem från krogen så är det på after ski:n i sälen eller ja på avslutningar. konstigt.

På eftermiddagen kom Max, Neo och Lovisa hit. Sen kom även Simon hit efter han slutat jobba då vi fikade med massa gott fikabröd för att fira Samuels skolavslutning. Jätte mysig eftermiddag med mina pojkar!

snart dags att försöka sova, natti natti!



tjockis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback