lördag



Hallå, vadå varmt ute ? Och som vanligt sover jag för länge som jag sen ångrar när jag vaknar upp. Hade ställt klockan på halv 11 för att jag ska jobba i morgon och då vill jag kunna somna tidigt ikväll. Men jag somnade om såklart, sen ringde Sabina och väckte mig kl 12. MEN JAG SOMNAR OM. ja ni hör ju vilken katastrof. Jag är rätt bra på att sova när jag väl somnat vill säga..

Igår var jag som sagt med Ida Carro och Malin, vi åkte till stan och köpte med oss mat hem til Carro. Sen kollade vi på så ska det låta, och efter det kollade vi på "släkten är värst" som gick på 5:an, sen kollade vi lite på speed också men åkte hem innan den var slut.

Nej nu ska jag ut i solen igen innan värmen försvinner!

pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback