Sabina is back!

Ja Sabina har börjar blogga igen, eller hon har inte börjat än, men hon SKA.
Men jag har däremot varit in och skrivit några rader på hennes blogg, nån måste ju sätta igång maskineriet liksom. Och som den bra vännen jag är så tog jag insiativet till det. Har även satt in en design till henne, Men det är hon som sagt till om precis hur den ska se ut, bestämd dam det där må ni tro.
Men HÄR har ni hennes blogg iallafall. och här, här och här
Förövrigt har denna kväll bjudit på idol kollande, var ensam hemma så det blev fredagsmys med Ravioli och Cola framför det program man väntas kolla på om man nu sätter sig framför tv:n en fredag kväll. Första gången jag såg programmet denna säsong faktiskt, och jag blev glatt överaskad, fällde även ett par tårar när Minnah sjöng Everything i do. Eller okej jag grät som ett litet barn när hon sjöng, men det behöver vi ju inte prata högt om. Jag är KÄNSLIG okej? haha
En bild från våran galna egypten resa - Februari 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback