fredag



Hej

Sov hos Sabina inatt, vi åkte till kupolen igår kväll och kollade runt, sen slutade det med att jag sov där. :)

Jag och Sabina käkade iallafall munkar till frukost, nyttiga klubben verkligen. Sen skulle Sabina jobba så jag vart själv ett tag innan jag tof bussen ner på stan en sväng och sen vart det en tur på kupolen med Ida, Malin och Carro. Hittade ingenting gick mest runt och klagade på att det var så varmt! Kupolen firar ju 20år så det är sjukt mycket folk där!

ikväll har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, legat i soffan och kollat på tv. Blir ingen utgång denna helgen heller, vilket faktiskt känns skönt, är rätt tråkigt att gå ut i borlänge faktiskt. Imorgon kommer Max hit så kanske vi ska hälsa på morfar, annars blir det massa lek. Och på söndag är det jobb som gäller.

Nu: dags för dusch sen en film!

pok


min fina lilla pojk, min NEO <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback